вторник, 18 септември 2012 г.

Победители Сватбено предизвикателство

Здравейте мили приятели!

Първо нека се извиним за това голямо забавяне, което до голяма степен се дължи на промените в нашия екип! Знам, че с голямо нетърпение очаквате обявяването на победителите, затова без много да се бавя веднага минавам по същество.

Категория Хартиени изкуства

Искам само да кажа, че от всичките тези прекрасни сватбени неща и на мен даже ми се дощя да се омъжа. Много благодарим на всички участници, наистина прекрасни неща се сътворили! Победител в тази категория е Vili Veselinova - наистина една много нежна и стилна сватбена картичка, която грабна всички ни!


Топ 5:



Категория Бижута
Победител в тази категория е нежното и стилно колие на ПолиФотева, което според мен всяка булка би искала да носи на сватбения си ден.



Топ 5: 

Категория Текстилни изделия
 В тази категория наградата грабва Toni, която е изработила цял малък сватбен тоалет, за своята малка дъщеричка!


Топ 3:


Поздравления на победителите! Не забравяйте да ни пишете на мейла, за да се разберем как ще си получите наградите.

Пожелавам ви прекрасни усмихнати дни
Ем

5 коментара:

  1. Благодаря, че усмихнахте деня ми:) Много се радвам, че всички емоции, с които изработих този тоалет сега ми връщат още радост! Благодаря за високата оценка!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви много, трогната съм от оценката!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Ви много момичета за първото място :) Чест е да съм победител във Ваше предизвикателство :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен топ три от първи места и в трите категории, честито на момичетата!

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на всички победители, още много творчески емоции.

    ОтговорИзтриване